S radostí bychom vás chtěli informovat o našem chystaném celoškolním projektu k 35. výročí sametové revoluce v roce 1989. Tento významný historický milník si zaslouží naši pozornost a úctu, a proto jsme se rozhodli připravit projekt, který nejen připomene události této doby, ale také přiblíží jejich význam našim žákům.
Záměry projektu
Naším hlavním záměrem je vzdělávat a inspirovat žáky prostřednictvím různorodých aktivit, které jim umožní lépe pochopit historické souvislosti a důležitost sametové revoluce. Chceme, aby si uvědomili hodnoty svobody, demokracie a lidských práv, které byly v roce 1989 znovuobjeveny a které jsou základem naší současné společnosti.
Cíle projektu
Sametový projekt. "Děti, myslíte si, že je užitečné a důležité zabývat se událostmi spojenými se Sametovou revolucí?" "Určitě, více než se třeba učit o pravěku." Dnes jsme opět vložili další střípek našeho projektového bádání do mozaiky doby ne-dávno minulé. Hledali jsme, třídili, přemýšleli, analyzovali, spolupracovali, tvořili ale především jsme se zaujetím pracovali.
Záměry projektu
Naším hlavním záměrem je vzdělávat a inspirovat žáky prostřednictvím různorodých aktivit, které jim umožní lépe pochopit historické souvislosti a důležitost sametové revoluce. Chceme, aby si uvědomili hodnoty svobody, demokracie a lidských práv, které byly v roce 1989 znovuobjeveny a které jsou základem naší současné společnosti.
Cíle projektu
- Vzdělávání: Poskytnout žákům hlubší porozumění událostem a důsledkům sametové revoluce prostřednictvím zážitkových aktivit.
- Zapojení komunity: Vytvořit prostor pro sdílení osobních příběhů a svědectví lidí, kteří sametovou revoluci zažili a tím posílit mezigenerační vztahy. Budeme rádi, když se mezi Vámi najdou pamětníci, ochotní spolupracovat na našem projektu.
- Kreativita: Podpořit žáky v tvorbě vlastních projektů, které odrážejí jejich pohled na sametovou revoluci a její význam pro dnešní dobu.
- Spolupráce: propojení nejmladších žáků školy se staršími, spolupráce 1. a 2. stupně
Sametový projekt. "Děti, myslíte si, že je užitečné a důležité zabývat se událostmi spojenými se Sametovou revolucí?" "Určitě, více než se třeba učit o pravěku." Dnes jsme opět vložili další střípek našeho projektového bádání do mozaiky doby ne-dávno minulé. Hledali jsme, třídili, přemýšleli, analyzovali, spolupracovali, tvořili ale především jsme se zaujetím pracovali.